Hopp til innhold

Nettbank og mobilbank

Bruk OBOS-banken hvor som helst og når det måtte passe deg. I nettbank og mobilbank finner du alle banktjenestene dine samlet på ett sted.

Smartklokke, mobiltelefon og datamaskin, alle tre med skjermbilder som viser en innlogget versjon av OBOS-bankens nettbank

Last ned appen til mobilen din

Når du har registrert deg som kunde bør du laste ned appen til smarttelefonen din, så du har banken tilgjengelig til enhver tid. Du aktiverer appen med BankID eller kodebrikke fra OBOS-banken.

Last ned til iPhone fra App Store

Last ned til Android fra Google Play

Dette kan du gjøre i nettbanken

  • Sende melding til kundeservice
  • Sperre og bestille bankkort
  • Sjekke saldo og bevegelser
  • Overføre penger mellom kontoer
  • Dele konto med andre disponenter
  • Godkjenne betalinger
  • Opprette eller flytte AvtaleGiro
  • Sette regionsperre eller sperre for netthandel
  • Aktivere bankkort og hente PIN-kode
  • Endre forfallsdato og trekkonto for lånet
  • Bestille uttak fra Plasseringskonto +31 dager
  • Bestille BankID

Dette kan du gjøre i mobilbanken

I mobilbanken finner du de samme banktjenestene som du har i nettbanken. I tillegg kan du:

  • Aktivere Apple Pay eller Google Pay
  • Få varsling gjennom appen på mobilen når du mottar ny eFaktura eller melding fra banken
  • Legge til en widget så du kan sjekke saldo uten å logge inn
  • Logge inn med fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjenning, om mobilen din har støtte for det
En iPhone på et bord, med en liste med kontoer i OBOS-bankens nettbank på skjermen

Spørsmål og svar om