Hopp til innholdet

Mobilbank

Mobilbanken er kun ett tastetrykk unna. Enklere kan det ikke bli. 

Dette er OBOS Mobilbank

Mobilbanken gir deg tilgang til alle dine nettbanktjenester. Du kan blant annet logge inn med fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjenning (om du har en telefon som støtter det).

Dette kan du gjøre:

  • Godkjenne betalinger med fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjenning
  • Sjekke saldo og bevegelser
  • Nyttige snarveier på hver konto
  • Sette regionsperre eller sperre for netthandel
  • Bestille kort
  • Få varsling ved ny eFaktura eller melding fra banken
  • Bruke widget til å sjekke saldo på hovedkontoen uten å logge inn (iPhone)
  • Snarveier for iPhone med 3D touch: klikk på kontoen og få opp Siste bevegelser, Betal regning og Overfør til konto.

Alt du kan gjøre i nettbanken, kan du gjøre i mobilbanken.

Kom i gang på 1,2,3 

1: Identifiser deg

Bruk BankID på mobil, BankID eller kodebrikke fra OBOS-banken. Du må være kunde i OBOS-banken. Er du ikke kunde, kan du raskt registrere deg.

2: Aktiver mobilbanken

Skriv inn aktiveringskoden du får tilsendt på SMS. Deretter lager du en personlig firesifret kode. Du velger selv om du vil bruke koden til innlogging eller ikke. 

3: Aktiver innloggingsmetode

Helt til slutt, kan du aktivere fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjenning. Når det er gjort, tar det i underkant av fire sekunder å logge inn i mobilbanken.

Du kan variere mellom å bruke fingeravtrykk/ ansiktsgjenkjenning og kode. Det er helt opp til deg hvordan du ønsker å logge inn fra gang til gang. 

App Store

Last ned fra App Store

Google Play

Last ned fra Google Play

Se også: