Hopp til innholdet

Kundeservice

Står du fast med noe, hjelper vi deg selvfølgelig på vei om du ikke finner ut av det selv. Send en melding eller ring oss på telefon.

Send oss en melding

Ønsker du å snakke med oss?

Du kan ringe oss på 22 86 58 00 mandag til fredag kl. 09.00 til 21.00.

Mellom kl. 09.00 og 16.00 mandag til torsdag (15.30 på fredag), kommer du til kundesenteret vårt. Da vil du få hjelp til det aller meste du måtte lure på. 

Fra kl. 16.00 mandag til torsdag (15.30 på fredag) får du hjelp av vår samarbeidspartner BA24 fram til kl. 21.00. Da får du informasjon og veiledning med blant annet innlogging i nett- og mobilbanken, kodebrikke, kort og utenlandsbetaling. 

Du kan sperre kortet ditt døgnet rundt i nett- og mobilbanken, eller ved å ringe 22 86 58 00.

Chat med oss
Har du generelle spørsmål om eksempelvis lån, sparing og kort, kan du chatte med roboten til alle døgnets tider. Du finner den nede i høyre hjørne.

Vær på vakt

Har du fått en uforventet sms eller e-post som tilsynelatende ser ut som kommer fra banken, kan det være svindelforsøk. Unngå å klikke ukritisk på linker, og slett gjerne meldingen.