Hopp til innholdet

Kundeservice

Står du fast med noe, hjelper vi deg selvfølgelig på vei om du ikke finner ut av det selv. Send en melding eller ring oss på telefon.

Send oss en melding

BankID bytter driftsleverandør

Dette fører til at BankID ikke fungerer 21. oktober fra kl. 00:01 – 08:00.

21. til 26. oktober vil du heller ikke kunne aktivere en ny BankID eller åpne en sperret BankID.

Ønsker du å snakke med oss?

Du kan ringe oss på 22 86 58 00 mandag til fredag fra kl. 09.00 til 21.00.

Ringer du oss mellom kl. 09.00 og 16.00 mandag til torsdag (15.30 på fredag), kan du snakke med en av rådgiverne på kundesenteret vårt. Da vil du få hjelp til det aller meste du måtte lure på. 

Fra kl. 16.00 mandag til torsdag (15.30 på fredag) får du hjelp av vår samarbeidspartner BA24 fram til kl. 21.00. Da får du informasjon og veiledning med blant annet innlogging i nett- og mobilbanken, kodebrikke, kort og utenlandsbetaling. 

Du kan sperre kortet ditt døgnet rundt i nett- og mobilbanken. Ønsker du å sperre kort, BankID eller BankID på mobil kan du også ringe 22 86 58 00 hele døgnet.

Chat med oss

Har du generelle spørsmål om eksempelvis lån, sparing og kort, kan du chatte med roboten til alle døgnets tider. Du finner den nede i høyre hjørne.

Vær på vakt

Har du fått en uforventet sms eller e-post som tilsynelatende ser ut som kommer fra banken, kan det være svindelforsøk. Unngå å klikke ukritisk på linker, og slett gjerne meldingen.