Hopp til innholdet

Kundeservice i OBOS-banken

Står du fast med noe, hjelper vi deg på vei dersom du ikke finner ut av det selv. Send oss en melding eller snakk med oss på telefon.

Send oss en melding

Ønsker du å snakke med oss?

Du kan snakke med bankens kundesenter på telefon 22 86 58 00 mandag til torsdag kl. 09.00 til 16.00, og på fredager til kl. 15.00. 

Etter det, får du hjelp av vår samarbeidspartner BA24 fram til kl. 21.00 alle hverdager. Da får du hjelp og veiledning med blant annet innlogging i nett- og mobilbank, kodebrikke, kort og utenlandsbetaling.

Du kan sperre kortet ditt døgnet rundt i nett- og mobilbanken, eller ved å ringe 22 86 58 00.

Chat med oss
Har du generelle spørsmål om eksempelvis lån, sparing og kort, kan du chatte med roboten til alle døgnets tider. Du finner den nede i høyre hjørne.

Vær på vakt

Har du fått en uforventet sms eller e-post som tilsynelatende ser ut som kommer fra banken, kan det være svindelforsøk. Unngå å klikke ukritisk på linker, og slett gjerne meldingen.