Hopp til innholdet

Kundeservice

Står du fast med noe, hjelper vi deg selvfølgelig på vei om du ikke finner ut av det selv. Send en melding eller ring oss på telefon.

Send oss en melding

Ønsker du å snakke med oss?

OBOS-banken er en digital bank med enkle nettbanksider. Ønsker du likevel å snakke med oss kan du ringe oss på 22 86 58 00.

Vi tar dessverre ikke imot fysiske kundebesøk, men hjelper deg gjerne på telefon.

Ringer du oss mellom klokken 09.00 og 16.00 mandag til torsdag, eller fredag mellom klokken 09.00 og 15.00,  kan du snakke med en av rådgiverne på kundesenteret vårt. Da vil du få hjelp til det aller meste du måtte lure på.

Etter åpningstid får du hjelp av vår samarbeidspartner BA24. Da får du informasjon og veiledning med blant annet innlogging i nettbank og mobilbank, kodebrikke, kort og utenlandsbetaling.

Du kan sperre kortet ditt døgnet rundt i nett- og mobilbanken. Ønsker du å sperre kort, BankID eller BankID på mobil kan du også ringe 22 86 58 00 hele døgnet.

Innskuddsmaskinen er åpen etter avtale tirsdag til torsdag. Ring oss for å avtale tid på 22 86 58 00.

Vær på vakt

Har du fått en uforventet sms eller e-post som tilsynelatende ser ut som kommer fra banken, kan det være svindelforsøk. Unngå å klikke ukritisk på linker, og slett gjerne meldingen.